speaker-info

Tomasz Haiduk

Prezes, Instytut Industry 4.0

Od początku kariery zawodowej związany z sektorem przemysłowym, szczególnie z zastosowaniami automatyki i techniki napędowej w nowoczesnych liniach produkcyjnych i wytwórczych. W firmie Siemens odpowiada za rozwój sprzedaży w takich obszarach jak przemysł samochodowy, chemia, przemysł maszynowy, F&B, branża wydobywcza oraz cały obszar safety.

Wcześniej, w latach 2009 – 2014 piastował funkcję Dyrektora Sektora Industry w Siemens Sp. z o.o. Ekspert w dziedzinie zastosowania automatyki w przemyśle, nowoczesnej robotyki, tematyki Industry 4.0 i Internetu Rzeczy. Komentuje kondycje polskiego i międzynarodowego przemysłu w kontekście czwartej rewolucji przemysłowej. Uczestniczy w Zespole ds. Transformacji Przemysłowej przy Ministerstwie Rozwoju. Absolwent Politechniki Warszawskiej, Instytutu Automatyki Przemysłowej, Wydziału Mechaniki Precyzyjnej, a także Akademii im. Leona Koźmińskiego, gdzie ukończył studia MBA. Doktorant SGH w Kolegium Zarządzania i Finansów.

Prelekcje

Panel dyskusyjny:
Produkcja w erze cyfrowej: wyzwania i szanse dla polskich producentów

Polska gospodarka jest jednym z największych sukcesów wśród krajów rozwijających się od czasu transformacji z komunizmu na początku lat 90-tych. Jedną z głównych sił napędowych tego cudu gospodarczego jest sektor przemysłowy, na który przypada ponad 40% polskiego PKB. Przemysł wytwórczy, kluczowy element sektora przemysłowego, jest wiodącym źródłem inwestycji w Polsce, zarówno z bezpośrednich inwestycji zagranicznych […]

czytaj więcej

Pełna digitalizacja, czyli czwarta rewolucja przemysłowa

Cyfrowy bliźniak w praktyce produkcyjnej Przemysł 4.0 przyniósł zmiany paradygmatu biznesowego. Dzięki wykorzystaniu „cyfrowego bliźniaka” stała się możliwa integracji wszystkich obszarów technicznych w jednym modelu danych. Czas niezbędny na przetestowanie pomysłu, zaprojektowanie produktu, wdrożenie produkcji oraz jej optymalizację skraca się dramatycznie. IoT i sieci społecznościowe stają się źródłem wiedzy o potrzebach rynku i Klientów. Nowoczesna […]

czytaj więcej